Mätning av kundupplevelsen

Sibbo kommun mäter kundupplevelsen och utvecklar sina tjänster med hjälp av nöjdhetsmätare. Nöjdhetsmätare finns i SibboInfo-kundtjänsten, biblioteket, Nickby social- och hälsovårdsstation samt Söderkulla tandklinik och rådgivning.

Hur lyckades vi i dag?

Du kan berätta om din upplevelse genom att i nöjdhetsmätaren trycka på den varg-smiley som bäst beskriver upplevelsen. Smilisarna motsvarar vitsorden 0-3. Du kan också berätta närmare vilka faktorer det var som påverkade upplevelsen. Resultaten finns att se på Sibbo kommuns webbplats.

Utgående från svaren räknas ett månatligt medeltal på en skala från 0-3.

Medeltalen för responsen 2022 är:

  • Januari 2,56
  • Februari 2,51
  • Mars 2,47
  • April 2,54
  • Maj 2,45
  • Juni 2,49
  • Juli 2,59
  • Augusti 2,41
  • September 2,41
  • Oktober 2,63
  • November
  • December