Asiakaskokemuksen mittaaminen

Sipoon kunta mittaa asiakkaidensa kokemuksia ja kehittää palveluitaan palauteautomaattien avulla. Palauteautomaatteja löytyy SipooInfo-asiakaspalvelusta, kirjastosta, Nikkilän sosiaali- ja terveysasemalta sekä Söderkullan hammashoitolasta ja neuvolasta.

Kuinka onnistuimme tänään?

Voit kertoa asiakaskokemuksestasi valitsemalla palauteautomaatissa parhaiten kokemustasi kuvaavan susihymiön, jotka ovat numeroina arvosanat 0-3. Voit myös kertoa tarkemmin, mitkä asiat vaikuttivat kokemukseesi. Tulokset ovat nähtävillä Sipoon kunnan verkkosivuilla.

Kaikista annetuista vastauksista lasketaan kuukausittain keskiarvo asteikolla 0-3.

Palautteiden keskiarvot vuonna 2022 ovat:

  • Tammikuu 2,56
  • Helmikuu 2,51
  • Maaliskuu 2,47
  • Huhtikuu 2,54
  • Toukokuu 2,45
  • Kesäkuu 2,49
  • Heinäkuu 2,59
  • Elokuu 2,41
  • Syyskuu 2,41
  • Lokakuu 2,63
  • Marraskuu 2,53
  • Joulukuu