Kolme nopeaa kysymystä kunnan asiakaspalvelusta

Pikainen esittely kunnan yhteisestä asiakaspalvelusta. SipooInfo-palvelupisteet ovat Sipoon kunnan asiakaspalvelupaikkoja. Olemme osaa talous- ja hallinto-osastoa. Meillä on kaksi varsinaista asiakaspalvelupistettä, yksi Nikkilässä ja toinen Söderkullassa. Molemmat asiakaspalvelut toimivat kirjastojemme yhteydessä.

Tämän lisäksi asiakaspalvelu vastaa hallintorakennuksen vastaanotosta. Asiakaspalvelu hoitaa kunnan vaihdetta, vastaa verkkosivujen chat-palvelussa, sekä toimii HSL:n palvelupisteenä sekä Netticketin asiamiehenä, hallinnoimme myös Kelan etä-asiointipalvelua.

Voit asioida asiakaspalvelupisteissämme joko fyysisesti, puhelimitse, sähköpostitse, chat-palvelun tai Oma asioinnin kautta. Asiakaspalvelumme antaa ennakkotietoa kunnan palveluista, sen lisäksi voit noutaa lomakkeita, karttoja, ohjeita ja esitteitä, tutustua nähtävillä oleviin ajankohtaisiin kaavoihin, toimittaa kunnalle tulevat hakemukset, maksaa sinulle saapuneet laskut (Sipoon kunta, Sipoon Vesi, Sipoon Energia ja Sipoon opisto) ilman palvelumaksuja, ostaa laturin koululaisen Chrome-tietokoneeseen.

Tiloissamme voit vapaasti käyttää asiakaspäätteitä ja tulostaa asiakirjoja sekä tutkia kunnan virallista ilmoitustaulua.

Siirry kyselyyn tästä!

Viimeksi muokattu 08.06.2022