Sipoon brändikäsikirja

Brändikäsikirja kertoo, miltä Sipoo kuulostaa ja näyttää. Brändikäsikirjassa on ohjeistettu muun muassa Sipoon logon, vaakunan, sloganin, kuosin ja Sibbe-suden käyttöä.

Brändikäsikirja

 

Brändikirja syntyi opiskelijayhteistyönä

Sipoon kunta teki brändityötä yhteistyössä ammattikorkeakoulu Haaga-Helian kanssa. Haaga-Helian Porvoon toimipisteen myynnin ja visuaalisen markkinoinnin opiskelijat kiteyttivät osana opintojaan kunnan brändiä ja loivat ehdotuksia visuaaliselle identiteetille kevätlukukaudella 2017. Ehdotusten taustana oli muun muassa haastattelututkimus, jossa opiskelijat haastattelivat sekä sipoolaisia että ulkopaikkakuntalaisia.

Ehdotuksista valittiin yksi jatkotyöstettäväksi syksyllä 2017. Tämän ehdotuksen olivat luoneet Matilda Isohella, Hanna Karlsson, Janina Niiranen, Fanny Ollas ja Minna Väänänen. Isohella ja Karlsson työstivät ehdotuksen valmiiksi brändikäsikirjaksi yhteistyössä Sipoon kunnan kanssa.

Sipoon kunnanvaltuusto hyväksyi brändikäsikirjan kokouksessaan 29.1.2018.

På svenska

 



Brändiin liittyvissä kysymyksissä sinua auttaa:

Tiedottaja
Paula Ropponen
+358401914598
Viimeksi muokattu 14.03.2018