Asiakaskokemuksen mittaus

Sipoon kunta mittaa jatkuvasti asiakkaidensa kokemuksia palvelusta. Asiakkaan kokemuksesta kysytään tuoreeltaan juuri saadun palvelun jälkeen päätelaitteilla. Asiakas voi kertoa kokemuksestaan muun muassa painamalla parhaiten kokemustaan kuvaavaa susihymiötä. Annetun palautteen perusteella kehitetään kunnan palveluita.

Kunnan tulokset

Asiakaskokemuksen skaala on 0-3. Tälle sivulle päivitämme viikoittain koko kunnan asiakaskokemustuloksen:

18.06 - 24.06.2018   2.45      

Aiemmat tulokset:
11.06 - 17.06.2018   2.50
04.06 - 10.06.2018   2.46
28.05 - 03.06.2018   2.28
21.05 - 27.05.2018   2.47
14.05 - 20.05.2018   2.65
07.05 - 13.05.2018   2.22
30.04 - 06.05.2018   2.35
23.04 - 29.04.2018   2.33
16.04 - 22.04.2018   2.27
09.04 - 15.04.2018   2.34
02.04 - 08.04.2018   2.43
26.03 - 01.04.2018   2.56
19.03 - 25.03.2018   2.25
12.03 - 18.03.2018   2.46
05.03 - 11.03.2018   2.43
26.02 - 04.03.2018   2.21
19.02 - 25.02.2018   2.52
12.02 - 18.02.2018   2.47
05.02 - 11.02.2018   2.37

 

Päätelaitteet

Päätelaitteita on Kuntalassa, Sosiaali- ja terveysasemilla Nikkilässä ja Söderkullassa, kirjastoissa sekä Söderkullan hammashuollossa ja neuvolassa. Päätelaitteiden kautta asiakas voi myös kertoa tarkemmin, mitkä asiat vaikuttivat hänen kokemukseensa.

Lisätiedot:
Vastaava palveluneuvoja Susanne Fredriksson, susanne.fredriksson@sipoo.fi

 

 

På svenska

Viimeksi muokattu 27.06.2018