< Ajankohtaista
08.06.2017

Chattipalvelun kokeilu kunnan nettisivuilla jatkuu kesän yli

Sipoon kunnan nettisivuilla on kokeiltu chattipalvelua helmikuun lopusta alkaen. Kokeilua on nyt päätetty jatkaa kesän yli.

- Jatkamme kokeilua, jotta saamme vielä kokemuksia siitä, kuinka kuntalaiset ja muut asiakkaat käyttävät chattia kesällä. Haluamme tietää myös, miten hyvin chatti toimii silloin, kun suuri osa kunnan asiantuntijoista on lomalla, kertoo vastaava palveluneuvoja Susanne Fredriksson.

Smilee-chattipalvelun asiakaspalvelijat vastaavat chatissä kokeilujakson aikana arkisin kello 8–21 sekä viikonloppuisin kello 9–18. Kysy rohkeasti, mikä mieltä askarruttaa! Chatti-ikkuna avautuu nettisivun alakulmaan, kun asiakas tulee kunnan nettisivulle.

Kokeilujakson aikana chattipalvelun hoitaa Kommeet Ltd. Chatti palvelee sivuilla sipoo.fi, visitsipoo.fi, fiksaasipoo.fi ja sipoorakentaajakehittaa.fi. Kokeilun jälkeen palvelun jatkoa harkitaan saatujen kokemuksien perusteella.

Kymmeniä kyselyitä viikossa

Fredrikssonin mukaan chattiin tulee kysymyksiä etenkin kaikenlaisista ajankohtaisista asioista, mutta myös paljon rutiinikysymyksiä esimerkiksi yhteystiedoista tai aukioloajoista. Chattiin on toistaiseksi tullut keskimäärin 60–90 kyselyä viikossa.

– Palvelu on saanut ilahduttavan paljon positiivista palautetta ja kiitosta. Näyttää siltä, että chatille on käyttöä, Fredriksson sanoo.

Palautetta chattipalvelusta voi lähettää kunnan palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen info@sipoo.fi.

Lisätiedot:
Vastaava palveluneuvoja Susanne Fredriksson, puh. 09 2353 6270, susanne.fredriksson@sipoo.fi


Viimeksi muokattu
08.06.2017